Prednáška na FMK UCM



Posledný týždeň som prezentoval o UX na Fakulte masmediálnej komunikácie UCM v rámci akcie "Týždeň vedy a techniky". Príjemne ma prekvapila účasť. Zrejme to mali títo študenti povinné. Tak či onak, chcel som zavesiť na web túto prezentáciu aj pre ostatných. Je zameraná na UX základy pre marketérov a minimálne dúfam, že svojím výstupom aspoň trochu nainfikujem mozgy mladých masmediálnych komunikátorov, aby nezabúdali na použiteľnosť pri svojej práci.



Osnova prezentacie bola jednoduchá:
  1. Úvod. Čo viem o marketingu? čo je to UX dizajn? čo robí UX dizajnér?
  2. Potom som uviedol niekoľko zlých a dobrých produktov a prečo na detailoch záleží.
  3. Zameral som sa na základ marketingu a to, kde sa prepletá s UX dizajnom. Vysvetlil som teoretické základy niektorých princípov budujúcich lojálnosť a kredibilitu (eyetracking príklad priamo od NNgroup).
  4. Na záver som podčiarkol ešte raz to, čo zarába peniaze


Jeden link mi tam nefunguje: What society thinks I do. Zdroje, ktoré som počas prezentácie spomenul: Don Norman - Design of Everyday ThingsSteve Krug - Don't make me think.


0 komentárov :

Zverejnenie komentára