Nový UXthis!


„Čo ty môžeš rozprávať o dizajne. Pozri, ako vyzerá tvoj blog.“ Vyzeral naozaj zle. Nemal som čas a ešte k tomu iné výhovorky. Teraz však ten čas nadišiel a vďaka neuveriteľnej sile prokrastinácie som zmenil dizajn UXthis! A nie je to jediné, čo sa mení...

Nová doména a logo

Odteraz už nebude uxthis.blogspot.sk ale pre zmenu uxthis.sk! Ak sa mi podarí popasovať sa s nastaveniami DNS tak by mala byť aktívna už niekedy v priebehu dnešného dňa. Okrem toho som spravil nové logá, faviconu a iné veci.


Nový formát

Články nebudú písané natoľko rozsiahlo. Dávam si "interný" limit nanajvýš dve normostrany, zhruba dve až tri minúty na prečítanie. Ale dlhý formát tiež nezahodím úplne, z času na čas niečo bude treba rozvinúť do hĺbky. Vtedy vylezie na povrch starý dobrý siahodlhý príspevok s množstvom obrázkov a trápnych vtipov (na ktorých sa zabávam zrejme len ja sám). Tiež by som chcel zmeniť obsah na jednoduchší. Používam kopec zložitých slov - technické slová, ktoré sú zrejme známe len menšej skupinke ľudí. Mentálny model.

Nový vzhľad

Nový vzhľad je založený na téme pre Blogger, ktorá je štandardne zadarmo. Pre komerčné použitie by som za ňu mal zaplatiť. Ale bola natoľko otrasne naprogramovaná, obsahovala dokonca nejaké zadné dvierka v obfuskovanom kóde a kopec vecí bolo nedotiahnutých, odfláknutých, prípadne úplne ignorovaných, že som sa rozhodol im za ňu nezaplatiť a pretvoriť ju úplne od piky. A spravil som ju ešte k tomu  responzívnu. Staré články vyzerajú na nej naozaj škaredo. Prerábať sa ich ale nechystám. Aspoň nie v dohľadnej dobe.


Nový... pridaný kontakt

Kontakt na mňa som zámerne na starom blogu nepísal, lebo účelom nebolo používať blog na komerčné účely, ale skôr na nejaké rozšírenie povedomia o UX dizajne. UXthis už číta slušné množstvo ľudí a dokonca sa mi už aj ozývajú niektoré firmy ohľadom spolupráce vďaka tomuto blogu. Akurát ma nevedeli nijako kontaktovať...


Pridal som aj zoznam všetkých príspevkov, ktoré som na tomto blogu napísal. A možnosť hľadať v nich. Pribudli aj tlačidlá Like, Tweet, +1 a Share. Ak by ste náhodou objavili nejaké chyby, dajte mi prosím vedieť. Prípadne, ak by ste mali nejaké poznámky ohľadom nového vzhľadu, prípadne nejaké rady k formátu, sem s nimi! Netestoval som to na mobilných zariadeniach takmer vôbec, takže cítim, že tam budú asi najväčšie rezervy.


0 komentárov :

Zverejnenie komentára